تفاهم بسیج سازندگی استان یزد با جهاد دانشگاهی واداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای گسترش مشاغل خانگی

در راستای گسترش مشاغل خانگی، بسیج سازندگی استان یزد در تکاپوست تا با هم افزایی با سازمانهای استانی، به تقویت این حوزه تولیدی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری بسیج سازندگی استان یزد در راستای گسترش مشاغل و تولیدات خانگی تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی استان یزد، جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

بر اساس این تفاهم سازمان مذکور باید با هم افزایی بر اساس ظرفیت های خود نسبت به شناسایی افراد فعال و دارای تمایل جهت شرکت در کلاسهای آموزشی مشاغل خانگی اقدام کنند.

بسیج سازندگی استان یزد با داشتن صندوق های قرض الحسنه مردمی در سطح استان ظرفیت خوبی برای تقویت این حوزه دارد؛ لذا با تشویق و ترغیب افراد فعال دراین صندوق ها قدم بزرگی در پیشبرد این هدف برخواهد داشت.

وبگاه اینترنتی "طرح توسعه مشاغل خانگی" به نشانی www.inhb.ir تا پایان آبان ماه مهیای پذیرش و ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در کلاسهای آموزشی مشاغل خانگی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.